sobota 21. května 2016

V předvečer bitvy. Kdybych své články pojmenovával, měl bych náladu nazvat svůj text tímto způsobem.

Pravda je však velmi prostá. Nepojmenovávám své výroky. Jsou jako malý výkvět okamžiku pravdy. Absence strachu a dokonalého naplnění vůle se vyjádřit.


Je neděle, 22. Května, rok 2016....tři hodiny ráno.

Můj dech je klidný, ruce se nechvějí a necítím tlak na srdci. Jsem v klidu, jsem ve středu.

Znám spoustu lidí, kteří mi říkají, že vyhraji. Mnoho přátel na mě bude dnes myslet a hodně lidí budu mít dnes v srdci i já.
Vy, co mě každý den podporujete, snášíte mé hrozné nálady a rozmary. Vám patří můj největší dík.
Myslím si však, že jdu pouze bojovat. Bojovat bez naděje vyhrát...



A o co dnes budu rvát?

O cestu do Soulu?
O možnost reprezentovat ČR na mezinárodní soutěži Tea Mastes Cup?
O uznání, že mé schopnosti čajového mistra jsou nejlepší v ČR?
O pocit prestiže a moci?



Mým cílem je dnes přesvědčit co nejvíce lidí, že čaj má své místo mezi námi. Ukázat, že jako surovina je výjimečný. Naučit osazenstvo sálu, že hodnota nápoje není jen ve zdravotních účincích, ale i v kultivaci celkové bytosti. 

Pokud chci lidi přesvědčit o této pravdě....je to ještě pořád boj? 







Žádné komentáře:

Okomentovat