pondělí 2. května 2016

Stává se, velmi zřídka, ale přesto se to někdy děje. Lidem se vyplní jejich sny.
Je velmi zvláštní pozorovat, jak lidé reagují. Jsou nadšení, nemohou, nebo nechtějí uvěřit. Mají deprese, nebo naopak cítí silný náboj a jdou po cestě vzhůru a dál.

Mě se poštěstilo, že se mé sny začínají plnit. Čaj má možnost stát se velkou gastronomickou komoditou a může se dostat do míst, kde by se jen velmi těžko prosazoval.
Lidi v čajovém odvětví musí neustále bojovat s názorem lidí, že čaj je obyčejná věc. Jenom zalijete papírový sáček horkou vodou a výsledkem bude tekutina, která dokáže člověka ráno vzpružit, nebo se dá použít jen k zapíjení příliš suché snídaně. Pokud nechcete mléko.


Můj velký sen se stává skutečností a já dostávám strach. Jsme na to všichni připravení? Co když to dopadne jako před pár lety, kdy se vytvořily skupinky čajomilců, ovšem bez jednotného smýšlení a vedení? Je konkurence opravdu konkurencí, nebo všichni pracují na společném zvyšování kvality?
Moje slova dnes patří lidem, co již dlouhou dobu mají zájem o čajovou kulturu a její osvětu mezi „obyčejné“ lidi.

Je potřeba se sjednotit, dát lidem navědomí, že ať přijedou do jakékoliv části naší vlasti, můžou kdekoliv dostat kvalitní čaj, servis na úrovni čajového mistra a odnesou si sebou do života smysl a ducha kultivace osobnosti skrze popíjení a přípravu čaje.

V dnešní moderní době máme opravdu spoustu prostředků, jak se dorozumívat a jak mi přátelé rádi připomínají, není těžké dát někomu informace o své činnosti, názorech, zájmu.
Chce to jen opravdu chtít sdílet myšlenky a nebát se posunout dál.


Pod hlavičkou Jirky Boháče vzniká Czech Teatenders, v Květnu přijede do ČR Tea Masters Cup, vznikají nové projekty a čajoven v ČR přibývá. Jen v mém okolí znám spoustu lidí, kteří si dokáží připravit čaj a chtějí informace o té reálné přípravě čaje.

Já jsem členem CBA -  sekce teatenders.
Budu soutěžit na českém národním kole Tea Masters Cup.
Můj sen, že čaj dostane šanci proniknout k lidem, se splnil.

Můj další sen je vybudovat v ČR pracovní pozici s názvem „čajový someliér“, a docílit většího věhlasu čaje u lidí.



A poslední na závěr...přijďte buď soutěžit, ne podpořit soutěžící do Brna na Tea Master Cup :o)

http://www.cbanet.cz/cba_czech_teatenders&type=tmcinfo

Žádné komentáře:

Okomentovat